Monday, July 5, 2010

hati aku hanyut lagi.

              sesungguhnya sekarang waktu makin pendek.
dada aku makin sesak.
menung panjang.

sayu aku.
aku sangat rindu kesayangan2 aku.
aku mahu bertemu sebelum aku kembali semula ke rutin itu.
rutin yang makin lama menyesakkan aku.
tetapi aku cuba pura2 tidak kisah.
yang hakikatnya makin melibatkan aku dengan kemurungan.
cuti aku 2 bulan lebih.
tapi berapa lama aku jumpa.
sekejap saja, itupun waktu kenduri Laili.
aku yang kelam kabut, tak dapat begitu menikmati hari itu.
kalaulah basikal aku elok.
sudah lama aku berkayuh untuk berjumpa.

ahh. lagi-lagi kalau.
kalau sahaja tidak mengubah apa2.
aku rindu.
makin lama makin murung.

entah bila ya, aku boleh ketemu.
membebaskan kemurungan.

3 comments:

  1. ESAH,,..btabah lah..
    nggak mau sodih2 gayo ny..hehe

    ReplyDelete
  2. feelin the same thing wif u. but, IF only i've own my own car. . .whenever, wherever can pick u. but, its only IF.

    perpisahan jarak & masa akan kuatkan lg hbungan nie. akan kuatkan lg ingatan sesame kite. bukan sengaja berpisah, bukan sengaja berjauhan. sume adalah atas satu tujuan. satu matlamat. belajar! kite same2 nk lejar itu!

    atas satu sbb ITU, kite terpaksa berkorban semua yg kite lalui bersama2 satu masa dulu. now tak lg. but, life must go on. forward, not backward. juz strongness jd peneman hidup. GUD LUCK dear! dun forget me! imissyou 24/7!

    ReplyDelete
  3. zulaikha: :)

    kin: tq..kite semua macam mi sebab nak belajar,
    untuk masa depan kan,,
    takpe,kite akan cuba stay strong...
    forward..i will become.......
    tq dear....i never forget u,always,miss u.
    good luck!!!!!!

    ReplyDelete