Friday, July 9, 2010

kahwin kahwin kahwin

makin ramai saudara mara aku yang kahwin.
sejak dua menjak ni. kebanyakannya kahwin pada umur bawah 25tahun.
suka giler pergi majlis dorang. SO SWEETTT! gambar kahwin pun cantik-cantik.


Saudara belah ummi


Nurul Asmak (Iyun) &  Fahrul Razi


comel dorang ni. Iyun ni suka wat lawak loyar buruk. Dah setahun kahwin dengan orang Parit Buntar.
Aku tengok dia happy je. Makin hari muka makin berseri2. =)

Waktu mereka nikah. Aku tak dapat hadir waktu ni. Aku rasa inilah momen yang mengharukan dalam mana2 majlis pun.



Lepas Iyun kahwin.. anak buah aku pulak kahwin.
Hmm? nape anak buah? ohh. dia cucu mak long aku. anak kepada anak sulung mak long yang sebaya dengan mak aku.

Mohsin & Isteri (ala aku lupa nama dia)


err aku snap dari tepi masa nih. kualiti tak baik. tengok kiri, mak long tengah berborak sakan hehe..


mohsin tangkap gambar dengan mak cik-mak cik nya..
aku kat bawah pentas masa ni. tengah makan. hee dorang ni tahu la aku sampai lambat,,melepas tangkap gambar T_T

Isteri Mohsin orang Sabah. Mereka satu kolej. Comelnya isteri dia =p


Lepas Mohsin.. Mira pulak yang menyusul. Mira? tengok balik gambar atas,dia berdiri kanan sekali.
Mira anak Pak Ngah aku (Mamak Besar). Dia kahwin dulu sebelum kakak dia, Diyana. Tarikh majlis dekat2 je. Tapi aku tak dapat datang kenduri dia. Waktu ni aku ada praktikal ko-k.

Emirah & Haniff



awat serius je muka kat pelamin tuh haha


so sweet.

Mira pun aku tengok happy je sekarang dengan suami. Moga kekal hingga ke akhir hayat..



Tak lama lepas tu,majlis Diyana pulak. Waktu ni aku dah cuti sem, jadi boleh pergi.


Diyana & Hasremy


berseri betul muka hehe..


gambar ni lepas dorang nikah.. gila berseri muka.

Diyana baru balik dari honeymoon kat Bali. Looks like they enjoy their time together there. Diyana, cepat-cepat dapat baby k haha.



Minggu-minggu lepas tu, Abg Eri pulak nikah. Dengan orang Rawang je,Bandar Tasik Puteri. Dah dekat dah ni hehe.

Hairi & Nadia 
feeling tuh.


cantik Kak Nadia nih..Alang senyum lebar, dapat jugak dia menantu perempuan akhirnya hehe.

Kenduri mereka lepas raya nih. Akan ku snap gambar mereka puas-puas. 




Saudara belah Abah

Belah abah, yang terbaru Kak Kinah..dengan orang maktab dia jugak. Maktab Bangi, dekat sangat dengan tempat aku. Tak sampai 15 minit perjalanan =) tapi suami dia sudah habis belajar, dan dihantar ke Sabah mengajar. Suami dia pun orang Kedah juga. Dekat aja, raya nanti senang, tak da gaduh-gaduh. =p

 Lepas nikah..

 masa ni mereka malu-malu hehe

Kak Kinah pun akan buat majlis raya ni. Insyaallah aku akan hadir. 

Sekarang kenduri masing-masing dekat-dekat aja. Aku rasa nanti lepas Kak Kinah mesti Kak Milah pula menyusul. Sebab Kak Milah akan tamat belajar tak lama lagi. 



Looking forward for my cousin's wedding. . .
Wondering who's next. . .





Hidup ini penuh warna,
Ada jodoh tak kan kemana                                                                     
                                                                                                                     
                                                                                                                                      
ada jodoh kita tak kan kemana. ke periuk yang sama  juga..

3 comments:

  1. uisshh!! bnyknye weddings. tu tnde nye dah dekat larr tu. i'Allah aisyah pulak. 2-3 taon lg dah ok kowt.

    ReplyDelete
  2. zulaikha: banyak la ko..ada ramai lagi in waiting list.

    kin: banyak kan,ada lagi wedding yang coming soon. 2-3 tahun lagi ok ke?

    ReplyDelete