Saturday, December 19, 2009

tahun baru islam ini.

dunia kita sudah masuk 1431 maal hijrah.
salam maal hijrah untuk semua umat islam.
moga kita semua berubah ke arah yang lebih baik.
amin.


aku mahu jadi hamba yang lebih baik pada tuhannya.
aku mahu jadi dinda yang lebih baik pada kandanya.
aku mahu jadi ahli yang lebih baik pada keluarganya.
aku mahu jadi kawan yang lebih baik pada kawannya.
aku mahu jadi pelajar yang lebih baik pada pelajarannya.
aku mahu jadi ahli kumpulan yang lebih baik pada kumpulannya.
aku mahu jadi rakyat yang lebih baik pada negaranya.
aku mahu jadi yang lebih baik dari sebelumnya.
aku mahu...






"maaf andai aku menyakiti hati kamu lagi. aku xberniat begitu langsung"
kredit hp ku sudah habis. tamu mahu datang. daku perlu tolong ummi. maaf tidak dapat untuk hari ini. tak sanggup berkata tidak. ummi tidak begitu sihat.
maaf... saya syg kamu. terlalu.

No comments:

Post a Comment