Tuesday, October 26, 2010

perang dah mula.



see. exam aku esok, malangnya satu apa pun aku tak ingat.
I'm doom man. 

kalian faham tak perasaan seorang askar yang tiada semangat juang,
tetapi perlu ke medan perang juga?
isk.
isk.
iskkkkkk!

Aku serabut. Banyak assigment perlu diselesaikan secepatnya. Study week tiada pula sem ini.
(to be exact, the first time in UKM's history)

keyboard rosak. tugasan berapa lama tergendala.
semalam pergi kedai. install new karpesky and want to repair keyboard.
karpesky= RM50
keyboard= RM220

mak aih.
tak mampu saya.
so, saya guna external keyboard dulu.
rubber.
susah sedikit mahu taip sebab dia lembut.
mahu beli external keyboard pc, tapi nanti-nanti aja.
harga RM30.
jadi,RM80 sudah tiada di tangan.
baki yang ada perlu jimat.
insyaAllah mampu. insyaAllah :)

nah, tak selesa taip, tapi,
sabar itu kan indah.








selamat menjalani hari indah kalian.




mood: extremely doom.

2 comments:

  1. be STRONG dear! be strong. u have to. me too got my own probs here. but we together have to face it. =)

    ReplyDelete