Monday, October 4, 2010

current task.

Tugas

Statistik dalam sekitaran- Dr ahmad Abas
Dateline: minggu ini

Statistik dalam sekitaran- Prof Shukor
Dateline: 5 Oktober

Laporan sains tanih (ciri kimia tanih) - Dr Sahibin
Dateline: 12 Oktober

Laporan GIS dan aktiviti makmal - Dr Mokhtar
Dateline: sebelum peperiksaan akhir

Ulasan 7 penyakit berjangkit - Cik Hani
Dateline: sebelum peperiksaan akhir

Isu persekitaran (hurai dan lapor) - Dr Talib
Dateline: sebelum peperiksaan akhir

Jurnal penyakit berjangkit (bentang) - Cik Hani
Dateline : 15 Oktober



Peperiksaan

Kesihatan dan keselamatan pekerjaan  - Prof Ismail & Dr Talib
6 Oktober, 8pm - 930 pm.
(pertengahan)

Statistik dalam sekitaran - Prof Shukor
20 Oktober
(akhir. Prof ada perkara penting, kertas diawalkan.)

Akhir: 27 Oktober - 11 November



Kerja lapangan

Bukit Fraser (Sains Tanih)
8-10 Oktober

Pusat Penyelidikan UM, Gombak (Penyakit Berjangkit dalam Persekitaran)
15 - 17 Oktober





hai. biar saya senyum lebar dahulu.
hohhh.
kena kental ya! masa makin rapat dengan saya. banyak pula yang ada dalam senarai.
selagi boleh tenang, tenang aja. kalau menggila pun, di hujungnya sama sahaja.
tugas perlu siap dan dihantar.
dan kertas-kertas soalan akan dijawab.
jadi, selagi boleh tenang, tenang aja.
kalau menggila pun tak kemana.

tapi. . .
saya tak tahu nak cakap macam mana.
macam mana!
saya rindu kawan baik saya.
aku rasa berhadapan lebih elok. berbanding bertemu di alam maya.
lain. sangat lain.
if you read this, hey, i miss you. so much.
too obsessive, i guess.

No comments:

Post a Comment