Thursday, January 21, 2010

malam ni, 21 januari..beberapa jam sebelum 22hb.

adui. minggu ni banyak pula perjumpaan.
aku tidak berapa penat, tetapi.. entah!
aku cepat mengantuk pula skrg..menjelang pukul 11 lebih mata sdh tdk larat dibuka.


malam semalam ada meeting sehingga pukul 11 lebih..
tetapi pukul 12 baru aku pulang (bertemu sebentar dengan senior bsmm).

mlm ni pula:
.:SMS Pertama:. diterima beberapa hari sebelum, jd tidak mengapa..

Salam sejahtera kpd mentee2 tersayang Kak ***,
anda diwajibkan utk mghadiri prjmpaan SPKG pd 21/1/10,
Khamis @ 9 pm di Kalangkasar.
Sila check senarai nama bla bla....


tapi..tadi..tiba2 sms yg ini masuk:

FELO K**:
prhatian kpd semua peserta prbarisan SUKEM.
mlm ini akan diadakn satu perjmpaan khas pd pkl 11 mlm di Foyer K**.
Mohon hadir tepat pada masanya.Sekian.


adehh.
aku tidak mengeluh.
tetapi sdg merancang prjlnn masa aku.
aku habis kls hr ini pukul 8mlm.
balik,solat..pasti sudah hampir pukul9 waktu itu.
haaahhh balik kelas bdn aku selalu sengal2.
sudah la kuliah kimia hari ini 3 jam T_T
(4-5,6-8)

sem ni tidak bz pada kls, tetapi pd aktiviti2 yg aku sertai.
jadual kls bnyk lapang, cuma kls bermula pd waktu ptg..

hmm, nnt aku cerita. buat masa ni aku mahu rehat skjp.
sblm kls bermula pukul 3-8.
9-11++ mlm nnt perjumpaan..
tiada masa utk rehat waktu itu.
off.
mahu jana tenaga dan bersedia mental.

i'll come back soon.

1 comment:

  1. waow!! dear, so bz yah.
    anyway, wlw bz mcm mane skali pown, ksihatan tu kene jage ok.
    bagus join aktvt sume tu.
    tape rehat yg cukop pown prlu taw.
    take care alwiz ok.
    gud luck!!

    ReplyDelete