Saturday, May 29, 2010

urghhhh aku lepaskan pengalaman lombong emas!

rugi. terlalu rugi aku rasa.
melepaskan pengalaman yang ditawarkan. berat hati aku.
sebak pun ada sebenarnya. sangat sedih.
malam tu aku pujuk hati aku, firmkan hati aku, cakap, tak pe, takpe.
next time.
next time............ entah bila?
petang itu, waktu aku mamai, nini mesej.
aku tekan button, kemudian terlelap.
malam baru aku balas mesej dia. aku cakap aku da pujuk hati aku, da firmkan.
lama2 aku bertingkah dengan hati sendiri.
bodoh! bodoh betul kau ni! bukan senang nak dapat peluang ni!
pengalaman lombong emas. tambah2 lagi 2 bestfriend kau terlibat! bengong!
aku nak jerittttttttttttttttttttttttttt!!!
da la nini wat smiley =(
ouhh. aku sangat jarang boleh spend time waktu yang lama dengan 2 orang kesayangan ini.
ini salah satu peluangnya.
sebab kedua kenapa aku rasa bodoh lepaskan.

nini dan ikin, saya sangat sedih!! melepaskan pengalaman emas.
aku benci betul. lain kali tolong la firm aisyah! asyik cakap entahla tak bawak kau ke mana!
entah la entah la entah la. benci la kata hati begini.
memang aku ada hal untuk hari2 yang lepas. tapi boleh sahaja diuruskan, aku rasa.
heh. sudahlah. diam. cakap2 je tak guna aisyah. menangislah kau dalam hati puas2.

untuk 2 kesayanganku, tahniah! kamu tidak melepaskan peluang ini di dalam hidup kamu.
jauh di sudut hati aku teringin untuk berkongsi pengalaman dengan kalian.
arghh sayu hati aku.
selamat belajar dari guru pengalaman yang baru.
daku selalu mengingati kalian. selamat maju jaya di sana!!
sangat sayang kalian.

2 comments:

  1. dear, bukan senang nk senang.
    bukan senang jgk nk merasa happy, bngge, or puas dgn peluang 'lombong emas' nie.
    hati mmg kene betul2 kuat and ikhlas utk nk dptkan emas kat 'kombong emas' tu.
    mgkin kali nie emas yg aisyah kene carik tu bukan dgn kite.
    aisyah akan jmpe emas aisyah kat tmpt lain i'Allah....
    sometimes pengalaman yg org sangke sngt berharge tu, bukanlah sepenuhnya bahagia bg kite.
    cume org yg merasa sendiri tu jew taw pahit manis perjalanan sesuatau pengalaman tu.
    anyway, we need to continue our journey. yg still jaoh.
    GUD LUCK or us!! we can do it. =)

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..
    xkire susah mcm mana pun lombong emas korg,
    still,bg kite sangat berharga,coz dapat share dengan korg.
    insyaAllah..
    selamat maju jaya meneruskan kembara kalian dalam mengajar....
    sangat seronok...

    ReplyDelete