Wednesday, May 30, 2012

tolong diri sendiri


tengok cermin, rasa kosong
bila duduk atas lantai bersila, rasa kosong juga

pandang atas, langit biru seolah senang
lupa pula kau ye,
keliling kau, kau tak mahu tengok kah?

okay.
okay.
*pandang keliling*

kenapa nampak ribut sangat ni?
semua orang resah memandang kau
kenapa kau rasa kosong lagi.
semua mahu tolong,
kenapa kau masih duduk berteleku lagi?

help yourself, please.


ahh....
tolonglah. bagi aku menangis dulu
aku pun sedih tengok keadaan macam ni.
menangis dulu, baru rasa resah tu timbul kot.

8 comments:

  1. ya..kita dah terlampau biasa mutekan hati dari merasa resah..atau sedih..atau kecewa..kerana itulah.

    ReplyDelete
  2. apa boleh buat.
    aku sedang kritikal ni..

    ReplyDelete
  3. sobab kami x mahu melihat kau dalam kesusahan wahai sahabat

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalian memang benar-benar sahabat.
      budi kalian tak mampu aku balas semua...

      Delete
  4. x perlu kenang budi kami.. akan ade insan y balas nye nnty hee =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bg saya, budi yg baik dibawa mati :)

      Delete